Project voor Planburob in Geleen.
Opdracht realiseer een concept waarin wij tuinarchitectuur voor consumenten kunnen gaan vermarkten.
- ontwikkelen van naam en huistijl
- Uniek verkoopconcept van idee tot realisatie van de tuin
- middelen voor promotie van het concept
Naam Groenstudio:
Deze naam is gekozen om de verbinding tussen professionaliteit van de tuinarchitect te verbinden met de omgeving waarvoor getekend wordt “groen” is tuin.
Verkoopconcept via internet , met Groenbox
Bestel je gratis Groenbox
Inventarisatieconcept van je wensen en behoeftes in je tuin. In een brievenbusbox een uitdagend concept om de eerste stap naar je droom tuin te maken.
Invulling website
De invulling van de website is gebaseerd op content met tips voor de tuin, zowel technisch als biologisch. Nieuwe ontwikkelingen van beveiliging tot waterbuffers en zwemvijvers. Met blogs een organische betere positie te verkrijgen in google.
Invulling promotie bij partners
Door de inzet van “schetssessies” op locaties van partners worden mensen benaderd om een eerste advies voor hun tuin te kunnen krijgen. Dit gepromoot via socialmedia en ondersteund met een wedstrijdkaart met kans op een tuinadvies ter waarde van 450,-.